פרו פלאן – מזון פרימיום סנסיטיב חתול 3 ק"ג

139.00 129.00

פרו פלאן לחתולים בוגרים סנסיטיב – לעור וקיבה רגישים

פרו פלאן סניסיטיב מתוכנן במיוחד עבור חתולים הסובלים מרגישות גבוהה של העור או הקיבה ומערכת העיכול. המזון עשוי מבשר כבש מובחר בעל נעכלות גבוהה – מרכיב זה עדין במיוחד . פרו פלאן סנסיטיב בנוי לתמוך במערכות ההגנה החשובות של הגוף – המערכת החיסונית, הפרווה והעור ומערכת העיכול. המזון מכיל ריכוז גבוה של חלבון לשמירה על מסת גוף רזה.

זמן אספקה : עד 5 ימי עסקים
משלוח חינם
קנייה מאובטחת

בשר כבש, אורז, קמח בשר עוף, גלוטן תירס, גלוטן חיטה , מוצרי ביצה, קמח סויה, שומן מן החי מוגן על ידי טוקופרולים (מקור טבעי לויטמין E), קמח שיבולת שועל , קמח דגים, מצוי עוף, שמן סויה, אשלגן כלוריד, חומצה פוספורית, קלציום קרבונאט, מלח, כולין כלוריד, אבץ פרוטאינאט, ויטמין E, טאורין, מנגן פרוטאינאט, ניאצין,נחושת פרוטאינאט, ויטמין A, קלציום פאנטוטנאט, תיאמין, ריבופלאבין,ויטמין B12 , פירידוקסין, חומצה פולית, ויטמין D3 , קלציום יודאט, ביוטין, ויטמין K1 , סלניום.

בכל מקרה מומלץ לווסת את כמות ההאכלה על פי מצבו הגופני של החתול על מנת לסייע לחתול לשמור על משקל גוף אידיאלי ולמנוע השמנה.

חתולים רגילים ניגשים ואוכלים פעמים רבות ביום כחלק מהתנהגות האכילה הרגילה.יש לאפשר גישה חופשית לצלחת המזון.

יש לאפשר לגורים לטעום מן המזון כבר בגיל 3-4 שבועות לחייהם. מומלץ לעבור בגיל 4-5 שבועות להזנה מלאה של פרו פלאן. ניתן לרכך את המזון במים עד למעבר המלא למזון יבש בגיל 6-8 שבועות.

המזון מכיל כמויות גבוהות יותר של אנרגיה חלבון ועוד מרכיבים חשובים אחרים הדרושים לנקבות בתקופת ההריון או ההנקה. בהנקה הכמויות עשויות להגיע לפי ארבע מכמות רגילה להזנה.

מומלץ לבצע מעבר הדרגתי של 7-10 ימים מהמזון הקודם למזון החדש על ידי עירוב כמויות הולכות וגדלות של המזון החדש עם המזון הישן תוך הפחתת המזון הישן מיום ליום.

4435 קק"ל / ק"ג

534 קק"ל בספל האכלה

למידע והצעות מלאו פרטים השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

    למידע והצעות מלאו פרטים

      למה אנחנו

      "ציפורי גן עדן" הוקמה לפני כ-12 שנים ע"י אבי אליאס, שבמהלכם השתדלנו להתפתח ולהתקדם בהתאם לצרכי חיות המחמד. אצלנו הלקוח בחשיבות עליונה, תמיד יתקבל בחיוך ובשמחה ויקבל יחס חם ואישי וישמח לחזור ולקנות וכמובן לספר לחבריו. מכל צוות "ציפורי גן עדן" - אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר ואנחנו נהנים לתת אותו.
      סדר ונקיון מופתי
      יחס אישי ומקצועי
      שרות על הצד הטוב ביותר
      מבצע "חבר מביא חבר"
      משלוחים עד הבית
      מזון איכותי